شایدم بشه گفت یکم دیوونه بود..
علاقه های عجیبی داشت و ابراز علاقه های عجیب تر..
اولین باری که واسم نامه ی عاشقانه نوشت توی برگه ی اعترافنامه ی کلانتری بود..
خودشو جای متهم ردیف اول عشقمون معرفی کرده بود و با آب و تاب به جرمایی که مرتکب شده بود اعتراف کرد.
همین عجیب بودنش دوس داشتنیش میکرد
نزدیک ترین دور...ما را در سایت نزدیک ترین دور دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 103