آدم عجیبی بود..

خرید بک لینک
آدم عجیبی بود!

شایدم بشه گفت یکم دیوونه بود..

علاقه های عجیبی داشت و ابراز علاقه های عجیب تر..

اولین باری که واسم نامه ی عاشقانه نوشت توی برگه ی اعترافنامه ی کلانتری بود..

خودشو جای متهم ردیف اول عشقمون معرفی کرده بود و با آب و تاب به جرمایی که مرتکب شده بود اعتراف کرد.

همین عجیب بودنش دوس داشتنیش میکرد

نزدیک ترین دور...

ما را در سایت نزدیک ترین دور دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 103 تاريخ: شنبه 10 فروردين 1398 ساعت: 5:01

صفحه بندی