من با خودم به توافق رسیدم که سال جدیدم از روزی که به دنیا اومدم شروع بشه
درست همون ساعت و لحظه ی تولد..
اما حقیقت و ذات این دنیا اینجوریه،نه ساعتی واسه شروع وجود داره،نه روزی،نه سالی.
زندگی هیچ زمان نقطه نمیذاره که من و تو دوباره شروعش کنیم
ما فقط داریم ادامه میدیم همه ی لحظه های پیش روت لحظه های جدیدت میشن اما تکراری....
پی نوشت: نمیدونم چرا دو روز بعد از تولدم یادم افتاده که یه یادگاری واسه ۲۳ سالگیم داشته باشم
هوای بهاری و دختر بهاری بودن بی تاثیر نیست در این رفتارها.. :)
نزدیک ترین دور...ما را در سایت نزدیک ترین دور دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 96