حدود ۷ سال پیش قبل از اینکه اینستاگرام و فیسبوک و.... پیداشون بشه..
چند وقت پیش دنبال فضایی بودم که شلوغ نباشه و مثل اینستاگرام مملو از آدم های رنگ به رنگ نباشه
واسه همین برگشتم اینجا تا توی خلوت خودم یادداشت کنم غافل از اینکه هنوزم انسان های پایبند و وفادار اینجا حضور دارن.
خلاصه اینکه خیلی از کامنتاتون تعجب کردم و انتظارشو نداشتم هنوز کسی به بلاگفا سر بزنه
ممنون که مطالبو میخونید اما اگر واسه جذب مخاطب وبلاگتون کامنت میذارید اینکارو نکنید چون من دقیقا بخاطر رهایی از این تبادلای اجباری و مجازی بود که کوچ کردم اینجا
نزدیک ترین دور...ما را در سایت نزدیک ترین دور دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 99